Przejdź do głównej zawartości

To koniec...na ten rok ;)

Cześć!
Dziś tylko krótko, bo każdy pewnie chce się pobawić, powspominać i poczekać wspólne do północy na Nowy Rok 2023. 

Dla mnie ten 2022 był wyjątkowy i też ciężki z wielu powodów, ale ostatecznie wszystko dobrze się skończyło :). Od czerwca wstawiam tutaj co miesiąc post, na razie trzymam się reguły jednego miesięcznie. W 2023 planuję podobnie lub pisać nawet dla Was więcej. 

Pragnę również podzielić się z Wami statystykami za ten rok w ramach ciekawostki. W okresie od początku prowadzenia bloga od czerwca do końca tego roku udało się nam osiągnąć 583 odsłony (tj. wejścia na samą witrynę + wyświetlenia konkretnych postów). Największą popularność zyskał "Wpis powitalny" odnotowując łącznie 77 wyświetleń. Średnia ilość wyświetleń na miesiąc wyniosła 83 odsłony. Najlepszy pod tym względem miesiąc to wrzesień (dzięki miłej niespodziance i przedstawieniu bloga przez moje technikum, które ukończyłam w kwietniu zeszłego roku szkolnego, serdecznie pozdrawiam jeśli ktoś stamtąd to czyta ;)) 

Z okazji Nowego Roku chciałabym Wam życzyć wszystkiego, co dobre. Spełnienia wszystkich marzeń, by wszystko było dokładnie just in time gdy tego potrzebujecie, by wszystko było tak proste i przyjemne jak czytanie tego bloga :), zdającym egzaminy zawodowe życzę powodzenia, by nie było żadnego zaskoczenia w czasie sesji egzaminacyjnej, no i aby grono techników logistyków, techników spedytorów oraz techników obsługi portów i terminali stale się powiększało.

Wszystkiego dobrego i do usłyszenia w Nowym Roku! 

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Pojedynek z arkuszem... część 2 AU.32 06.22

Dzień dobry, cześć, witajcie! Kontynuujemy potyczki z arkuszem z egzaminu zawodowego pisemnego. Wreszcie skończę omawiać dla Was ten, który już rozpoczęliśmy jakiś czas temu. A jako, że już zaraz zaczyna się szkoła, to z tej okazji życzę Wam wszystkiego dobrego. Powodzenia na obu sesjach egzaminacyjnych oraz osiągnięcia swoich najbardziej wymarzonych wyników.  PYTANIE 21: Do głównych instrumentów konkurencji na rynku usług transportowych należy: A. popyt na usługi przewozowe. B. oferowany zakres usług przewozowych. C. elastyczność przedsiębiorstw konkurencyjnych. D. różnorodność ofert przedsiębiorstw produkcyjnych. Wyjaśnienie: Ponieważ mówimy tu już o rynku usług transportowych, dlatego odpadają nam przedsiębiorstwa produkcyjne z podpunktu D. Możemy konkurować z innymi naszymi usługami przewozowymi, które możemy dopasowywać pod wymagania naszych klientów, a więc właśnie dzięki naszym usługom mamy realny wpływ na konkurencję.  PYTANIE 22: Którą naczepę należy zastosować do t...

Wszystkie tajemnice europalet

Każdy ma swoje tajemnice, to bez wątpliwości. Ale ile może mieć parę kawałków drewna poprzybijanych do siebie gwoździami? I jak to możliwe, że stało się ono tak bardzo powszechne, używane dosłownie wszędzie? Czyli o tajemnicach europalet.  Zacznę może trochę od rysu historycznego, wybierając te najistotniejsze wydarzenia. Już w 1906 roku Pensylwańskie Koleje próbowały używać wózków elektrycznych do przewożenia ładunków z jednego miejsca na drugie, ale początki powstawania naszej europalety datuje się na dużo późniejszy okres. Przede wszystkim powojenny, w chwili gdy następował przyspieszony rozwój gospodarczy, a co się z tym wiąże pojawiła się konieczność standaryzacji w transporcie. To w 1945 r. opatentowano paletę, która została stworzona w taki sposób, aby wózek widłowy mógł wjechać pod nią widłami z czterech stron. 6 lat później (1951 r.) szwedzka firma BT Industries wyprodukowała te bardziej znane nam palety dla kolei szwedzkich. Jednakże, jak już wspominałam, z powodu przyspi...

Logistyczne święta?!

Kończy się listopad, u mnie był już pierwszy śnieg, który zdążył stopnieć, a za dosłownie momencik rozpoczyna się grudzień i wielkie odliczanie do Wigilii Bożego Narodzenia oraz Świąt Bożego Narodzenia. Wiadomo, to też czas swego rodzaju wytchnienia od pracy, szkoły czy uczelni. Więc dlaczego w ogóle mowa o logistyce i dlaczego powstaje taki post? Głównie dlatego, bo mam ochotę przy tej okazji zaznaczyć wagę logistyki, pracę osób z branży, którzy umożliwiają nam zakupy nawet podstawowych produktów, ale o tym mówiłam już szerzej  tutaj.    Jak się z pewnością domyślacie, to przygotowania do wytężonej pracy przy ładunkach są planowane odpowiednio wcześniej, nawet tygodniami. Jednakże nie wszystko jesteśmy w stanie przewidzieć, na przykład warunki pogodowe na drogach czy ograniczenia ruchu związane z wyjazdami do rodziny na święta. Moim ulubionym przykładem niespodziewanego wydarzenia zakłócającego ciągłość dostaw to utknięcie statku Ever Given na Kanale Sueskim czy wybuch p...